top of page
pozadi-blogu.jpg

ČLÁNKY

Společnost carVertical, oznamuje rebranding v Česku


Od počátku působení společnosti carVertical byla právě Česká republika pro ni vždy jedním z nejvýznamnějších trhů. Každý devátý vůz v zemi má problém se stočenými kilometry, díky čemuž je přehled historie cenným nástrojem v boji proti podvodníkům.


Poskytovatel ověření historie vozidel nyní zahajuje rebrandingovou kampaň a představuje nový vzhled, velké inovace a změny produktů.


Kromě nového loga, barevného schématu a nápomocných znaků značky, které pomáhají uživatelům, společnost zcela přepracovala svou klíčovou službu – přehled historie vozidel. Služba bude k dispozici prostřednictvím webových stránek a zcela přepracované aplikace.

"Abychom zpřehlednili trh s ojetými vozidly v Česku, musíme oslovit širší publikum – nejen milovníky aut a techniky. Proto modernizujeme vzhled a přinášíme velké aktualizace naší aplikace a přehledu historie," říká generální ředitel společnosti Rokas Medonis.


Snaha o oslovení širšího publika


V roce 2022 společnost provedla rozsáhlý průzkum týkající se potřeb a motivace svých zákazníků. "Ptali jsme se, proč lidé využívají přehledy historie vozidel, co se jim na naší službě líbí, jak vnímají trh s ojetými vozidly ve své zemi a jak nakupují ojeté vozy," říká Medonis.


Podle studie 63 % řidičů v Česku ví, co je to VIN, a před rozhodnutím o koupi vozu si jeho historii ověřilo. Mnoho řidičů se však při nákupu ojetého vozu stále ještě spoléhá na své štěstí. Vzhledem k tomu, že 23 % Čechů utratí za vůz přibližně 24 000 až 75 000 Kč, riskují v případě nevýhodného obchodu značné ztráty.


Kromě poznatků o rozdílech mezi uživateli v jednotlivých zemích z výsledků také vyplynulo, že přehledy historie vozidel jsou nadále vnímány jako služba pro milovníky aut či náročné uživatele.


"Jak se ukázalo, mnoho našich uživatelů je obecně poměrně technicky zdatných – a přestože máme rádi naši komunitu milovníků aut, posláním carVertical je činit trh s ojetými vozidly bezpečným a atraktivním pro běžné řidiče, kteří se o technické aspekty automobilů až tak moc zajímají," vysvětluje Rokas Medonis.


Společnost chce poukázat na skutečnost, že kontrola historie vozidla je důležitá nejen pro ty, kteří si chtějí vozidlo koupit. Může být užitečná i pro majitele, kteří se snaží udržet své vozidlo v dobré kondici, a také pro prodejce vozů.


Představení nového přehledu historie vozidla, aplikace a identity značky

Rebranding této celosvětové společnosti se netýká pouze vzhledu. Společnost carVertical představuje zcela inovovaný přehled, který bude přehlednější a atraktivnější pro různé typy uživatelů. Nový report bude například obsahovat více vysvětlivek k datovým záznamům, stejně jako informativní grafiku a rady.


"Chceme z našeho přehledu udělat vizuálně zajímavější zážitek, který uživatelům pomůže rychleji přijímat rozhodnutí týkající se vozidel, o která mají zájem. Nový design nám navíc pomůže v budoucnu poskytovat nové typy informací," říká Medonis.


Uživatelé mobilních zařízení budou moci využít přepracovanou aplikaci pro systémy iOS a Android.


Spolu s novým reportem a aplikací přichází i přepracovaný blog, který poskytuje užitečné tipy a odborně zaměřený obsah. Nový blog bude obsahovat infografiku a videoprůvodce, čímž se carVertical dostane do role užitečného pomocníka pro všechny, kteří se zabývají automobily.


Tyto změny mohou napomoct i nezkušeným uživatelům odhalit a koupit vozy v dobré kondici, správně o ně pečovat a následně je prodat za výhodnou cenu.


Dlouhá cesta k transparentnějšímu trhu s ojetými vozidly


Společnost poskytující údaje o automobilovém průmyslu zdůrazňuje, že jejich hlavním posláním je transparentnost, a tyto změny považuje za další krok správným směrem. Podle generálního ředitele společnosti carVertical je však před nimi ještě dlouhá cesta: "Přehledy historie vozidel jsou důležité, ale nestačí. Nakonec musíme zlepšit kvalitu vozidel na trhu, což znamená především osvětu v oblasti správné údržby. Zadruhé to znamená hledání nových způsobů a vytváření nových nástrojů, aby údaje o vozidlech pracovaly v náš prospěch."


"Jako lídři na trhu, pokud jde o inovace, se snažíme otevřít cestu k transparentnosti, kterou bude moct následovat každý," dodává Medonis.

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page